fbpx

Repair Service NL staat voor duidelijkheid, openheid maar vooral eerlijkheid! Hieronder hebben wij veel voorkomende vragen op een rijtje gezet. Staat uw vraag er niet tussen mail ons dan op aanvraag@rsnld.nl

Welke apparaten wij repareren?

RSN repareert, Smartphone, Tablet, PC, Laptop Harddisk, DJI Drones en alle Apple apparaten zoals iMac MacBook enz

Moet ik een afspraak maken?

Ondanks dat wij de voorkeur geven aan het maken van een afspraak kunt u altijd bij ons binnen lopen tijdens openingstijden. Wij kunnen niet garanderen dat wij een reparatie gelijk kunnen uitvoeren. Klanten die een afspraak gemaakt hebben zullen altijd voorrang krijgen.

Repareert RSN ook onder (fabriek)garanties ?

NEE, wij repareren geen toestellen onder fabrieksgarantie. Zodra RSN een toestel open maakt is de garantie vervallen. Bij een val of stoot is een fabrieksgarantie altijd vervallen !

Hoe lang ben ik mijn toestel kwijt? Ik kan namelijk niet zonder...

RSN zal altijd proberen een reparatie binnen 1 uur uit te voeren. In sommige gevallen (onderzoek en of onderdeel) is het onmogelijk om dit binnen 1 uur of 1 dag te realiseren.  RSN kan heel veel behalve toveren !

Heeft RSN een vervangend toestel voor mij?

RSN heeft geen toestellen voor bruikleen. Indien uw toestel iets langer moet blijven voor onderzoek zult u zelf voor een vervangend toestel moeten zorgen.

Mijn toestel heeft vochtschade wat nu?

Een toestel die vochtschade heeft opgelopen zullen wij (na onderzoek) total loss verklaren. U kunt tegen betaling bij ons een verklaring krijgen die u nodig heeft voor de verzekering. Wij repareren GEEN vochtschade toestellen!

Heb ik garantie op mijn reparatie?

RSN geeft op alle Apple reparaties 1 jaar garantie en op alle overige reparaties 3 tot 6 maanden mits anders is aangegeven. Let op! wij geven uitsluitend garantie op het vervangende onderdeel en de daarbij behorende arbeidskosten. Op accu’s geven wij GEEN garantie ! Het spreekt voor zich dat ook aan onze garantie bepaalde voorwaarden zitten.

Ik weet mijn wachtwoord niet meer wat nu?

Indien een wachtwoord van een Smartphone of Tablet niet meer aanwezig is zal het toestel ALTIJD leeggehaald worden. Hierdoor zijn alle contactgegevens, foto’s, afbeeldingen en overige data verloren gegaan.

Wordt mijn toestel leeggehaald?

RSN zal zonder overleg nooit gegevens verwijderen van een toestel ! Wel willen wij erop wijzen dat wij NOOIT verantwoordelijk zijn voor het verliezen van data in welke vorm dan ook. Een back-up is daarom ook altijd aan te raden.

Ik wil mijn toestelcode niet afgeven, wat nu?

RSN zal een toestel moeten onderzoeken of alles juist werkt, hiervoor hebben wij altijd toegang nodig tot het apparaat. U kunt het vergelijken met een auto die naar de garage moet, ook daar zult u de sleutels moeten afgeven.  Kunnen wij niet in het apparaat dan kunnen wij ook geen reparatie en of onderzoek uitvoeren.

Is RSN een gecertificeerd bedrijf?

RSN voldoet aan de hoogst gestelde eisen en is een gecertificeerd Repair Center. Al onze reparateurs volgen minimaal 4 keer per jaar trainingen en of bijscholing.  

Ik heb een total-loss verklaring nodig, kan RSN dat regelen?

RSN kan NA ONDERZOEK een total-loss verklaring afgeven tegen de kosten van 25,=. RSN zal nooit een total-loss verklaring afgeven zonder dat wij het apparaat hebben onderzocht. De kosten van 25,= kunt u declareren bij uw verzekering.

Werken jullie met originele onderdelen?

RSN is een gecertificeerd reparatiebedrijf en is verplicht om met OEM onderdelen te werken. In sommige gevallen kunnen wij uitwijken naar onderdelen van top kwaliteit mits origineel niet leverbaar is. Dit zal altijd met u worden besproken dan wel vermeld worden op uw factuur.

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

U kunt bij ons pinnen, contant betalen of betalen met een bankoverschrijving. Helaas accepteren wij geen creditcard betalingen!

Inboedelverzekering en of WA - verzekering

Bij de meeste inboedelverzekeringen en of WA verzekering zijn apparaten mee verzekerd. Check altijd uw verzekering en of assurantie, in de meeste gevallen betalen zij de rekening. U dient altijd eerst bij ons te betalen daarna kunt u het verhalen.

Kan ik ergens parkeren?

RSN is gelegen aan de grote parkeerplaats de “Zeemanserve” waar voldoende parkeerplaatsen zijn. Ook kunt u bij ons voor de deur parkeren.

Kan ik mijn toestel door een ander laten afhalen?

Bij elke reparatie die bij RSN wordt aangeboden krijgt met een “Afgiftebewijs” U dient dit afgiftebewijs bij het afhalen af te geven aan de balie waarna wij het apparaat aan u meegeven.
Het is geheel aan u wie het apparaat komt ophalen, wel is altijd het afgiftebewijs nodig. In sommige gevallen kunnen wij om een legitimatie vragen.

Wat zijn de openingstijden van RSN?

Repair Service NL is geopend op maandag 13:00 tot 17:30 en van dinsdag t/m vrijdag van 09:30 tot 17:30. Op zaterdag & zondag zijn wij gesloten!

Waar moet ik zijn als ik een klacht heb?

Mocht u niet tevreden zijn dan hopen wij dat u dit ons meld. Dit mag via email aanvraag@rsnld.nl of schriftelijk aan ons. Wij zullen alles in het werk stellen om samen met u tot een oplossing te komen. U bent altijd vrij om juridische hulp in te schakelen. Ook daarin zullen wij al onze medewerking verlenen.

Wij halen je toestel niet leeg

iPhone binnen 1 uur gefixt

Geen onderzoekskosten

Tot wel 12 maanden garantie

Apple Certified Mac Technician

Voor de deur parkeren

Onze klanten beoordelen ons met een 9/10 

Top service duim om hoog

Voorheen zaten wij in het oude PZEM gebouw

En na het PZEM gebouw in de Walstraat

Klantvriendelijkheid & service staan bij ons hoog aangeschreven

Ook voor verkoop van PC’s & Laptops

Tevens zijn wij ook DE Computer winkel

Gewoon het beste Repair Center van Zeeland

KvK nummer : 69077134 | BTW nummer : NL144115475B04 | Bank : ING NL28 INGB 0007 6800 73 | Repair Service NL
Algemene voorwaarden-Privacy Policy-Disclaimer - © 2016 Repair Service NL All rights reserved.
Bel nu!