fbpx

Bekijk hier online uw reparatiestatus

Hoe werkt het…
Bij het afgifte van een toestel heeft u een ontvangstbewijs meegekregen met belangrijke informatie.
Op dit formulier is een “bonnummer” vermeld en een “relatienummer”. Deze 2 nummers heeft u nodig om hier een reparatiestatus op te kunnen vragen. Zijn uw gegevens niet juist? laat het ons weten via aanvraag@rsnld.nl

Bonnummer. Relatienummer. Versturen :
Reparatie status online volgens
Relatienummer
Naam
Adres
Postcode
Plaats
Telefoonnummer
E-mailadres
Apparaat ID
Soort apparaat
Merk
Model
Kleur
Imei/serie nr.
Opgegeven storing/defect
REPARATIESTATUS

A:aangevraagd B:in behandeling C:in onderzoek D:in reparatie E:in test F/G:wacht op onderdelen H:wacht op goedkeuring I:wacht op info J:in afhandeling K:klaar voor afhaal KV: klaar voor verzenden L:afgehandeld

Wat is de betekenis van mijn status…
In aanvraagEr is een reparatie gemeld maar het toestel is nog niet door ons ontvangen
In behandeling = Toestel is door ons in behandeling genomen en zal worden ingepland
In onderzoek= Toestel is in onderzoek door de reparateur
In reparatie = De reparateur is begonnen aan de reparatie
In test = Reparatie is uitgevoerd en het toestel wordt getest of het probleem is verholpen
Wacht op onderdelen (toestel in huis) = Toestel is bij ons en wacht op benodigde onderdelen**
Wacht op onderdelen (toestel niet huis) = Er is een onderdeel of onderdelen besteld. Toestel is niet in ons bezit***
Wacht op info van klant = Wij hebben info nodig om verder te kunnen met het onderzoek en of reparatie
Wacht op goedkeuring= Wij wachten of je akkoord gaat met de kosten voor je reparatie
Klaar voor afhandeling = Toestel is door de repair afdeling aangeboden aan de servicedesk medewerkster

Klaar voor afhaal = We hebben je gemeld dat je toestel opgehaald kan worden
Gereed voor verzending = Toestel is gereed voor verzending door Koerier of PostNL
Afgehandeld = Toestel is opgehaald en hiermee is de status afgehandeld

**= Het kan zijn dat u nog geen goedkeuring heeft gegeven voor een reparatie terwijl wij toch een onderdeel hebben besteld. Dit is dan op onze kosten!
***=U heeft opdracht gegeven om het onderdeel alvast te bestellen. Zodra wij het onderdeel hebben ontvangen zullen wij je hiervan op de hoogte brengen.

Bel nu!