fbpx

“U mag het zelf bepalen”

Voordat u 1 van de formulieren gaat invullen verzoeken wij u het onderstaande door te nemen.

*Gratis onderzoek:
Voorbeeld: een uitgebreid onderzoek is niet nodig omdat het alleen een defect scherm is volgens u.
Wij gaan alleen een onderzoek doen naar het door u opgegeven probleem en/of storing. Wij doen dan geheel vrijblijvend een prijsopgave. Telefonisch opvragen van de status is niet mogelijk, u kunt de status online volgen of via status@rsnld.nl. De onderzoeksduur van een gratis onderzoek is tussen de 5 en 14 werkdagen.

**Betaald onderzoek DJI Drones € 49,95
***Betaald onderzoek iMac/MacBook/PC/Laptop € 29,95
****Betaald onderzoek Smartphone/Tablet € 19,95

Voorbeeld: U wenst een uitgebreid onderzoek en wil dat alles nagekeken wordt en er is haast geboden.
Wij gaan direct een onderzoek starten en een uitgebreide diagnose stellen. Wij zullen vervolgens geheel vrijblijvend een prijsopgave aan u doorgeven.
Reparatietijd is afhankelijk van eventueel benodigde onderdelen en/of bestelling(en) daarvan.

Reparatie mag worden uitgevoerd, kosten zijn bekend:
Voorbeeld: het scherm en/of glasplaat is defect, u weet de kosten en wil het gerepareerd hebben.
Ondanks dat u zelf heeft aangegeven wat er defect is checken wij toch even of het daadwerkelijk zo is. Wij zullen dan de reparatie gaan uitvoeren.

Aanvraag offerte:
Voorbeeld: u heeft een offerte en/of prijsopgave nodig voor de verzekering.
Repair Service NL is een erkend Repair Center en voldoet aan alle eisen voor elke verzekering en/of assurantie organisatie. U vult het formulier zo compleet mogelijk in incl. serienummer en/of IMEI nummer en wij verzorgen een offerte via e-mail. Let op! deze offerte is onder voorbehoud aangezien er geen onderzoek heeft plaatsgevonden.

LET OP! indien een toestel opgestuurd gaat worden vergeet dan niet uw ontvangstbevestiging bij te sluiten.

Gratis versturen* en ontvangen!

Speciaal voor Laptop, PC, iMac, MacBook en DJI Drone bieden wij de mogelijkheid om het apparaat gratis naar ons op te sturen. Doet u een aanvraag voor onderzoek en/of reparatie geef dan aan of u een gratis verzendlabel van ons wenst. *Alleen binnen NL

Hoe werkt het:
Voordat u een apparaat aanbiedt bij PostNL hebben wij enkele aandachtspunten. Zodra het formulier is ingevuld en uitgeprint verzoeken wij u het formulier toe te voegen bij de zending. Bent u vergeten het formulier op deze website uit te printen print dan de bevestiging op uw E-mail uit.

Wacht op een verzendlabel:
Zodra wij uw aanvraag hebben ontvangen zullen wij naar het door u opgegeven E-mailadres een verzendlabel toesturen. Plak deze verzendlabel op de doos en biedt het aan bij een PostNL servicepunt bij u in de buurt. *Alleen binnen NL

En dan?
Zodra wij het pakket hebben ontvangen ontvangt u van ons een “ontvangstbevestiging” en gaan wij het apparaat in behandeling nemen. Wij verzoeken u om het ontvangstbewijs goed door te nemen of alle gegevens juist zijn. Wij gaan dan snel aan de slag met het onderzoek en/of reparatie.

NIEUW! Laat uw PC – iMac – Laptop of MacBook GRATIS door ons ophalen

Gratis Pick-up & Return service

Speciaal voor Laptop, PC, iMac, MacBook en DJI Drone bieden wij de Pick-Up & Return service aan. Dit kan alleen mits woonachtig in een straal van 10km rond Vlissingen!

Hoe werkt het:
Doe als eerste een “reparatie aanvraag” en geef aan dat u gebruikt wenst te maken van de Pick-Up & Return service. Dit is alleen mogelijk op maandagavond tussen 19:00 & 21:00 uur. Een exact tijdstip is niet mogelijk om vast te leggen.

Goedkeuring:
Zodra wij uw aanvraag hebben ontvangen zullen wij beoordelen of uw apparaat in aanmerking komt voor de Pick-Up & Return service. Zodra wij een goedkeuring hebben gegeven zullen wij u dit via E-mail en/of telefonisch melden.

Pick-Up service:
Als wij het apparaat komen ophalen dient dit (afgekoppeld) klaar te staan zodat onze koerier het gelijk kan meenemen. U ontvangt altijd een ontvangstbevestiging bij afhaal van uw toestel. 

Return service:
Na overleg met u zullen wij op een maandagavond uw toestel weer terugbrengen. U dient dan te tekenen voor ontvangst bij onze koerier. Het is niet mogelijk om een apparaat te laten aansluiten door onze koerier!

Betaling:
Zodra wij van u een goedkeuring hebben ontvangen voor reparatie gaan wij gelijk aan de slag. Na een reparatie sturen wij u een factuur die u op voorhand dient over te maken via uw bank. In overleg is het mogelijk om contant de factuur te voldoen bij de koerier.




Bel nu!