fbpx

LET OP! indien een toestel opgestuurd gaat worden vergeet dan niet uw ontvangstbevestiging bij te sluiten.

U weet al wat de storing is en een onderzoek is niet nodig? U vraagt en wij repareren!

Mocht u al weten wat de storing is en u bent ook op de hoogte van de prijs dan kunt u deze aanvraag invullen. In de meeste gevallen nemen wij contact met u op om alles nog even goed door te nemen. Geef duidelijk in de aanvraag aan wat er vervangen moet worden en welke storing u ervaart. Mocht de reparatie niet kunnen om welke reden dan ook dan betaald u niets. No Cure No Pay.

""
1
AANVRAAG VOOR REPARATIE
*Indien u heeft gekozen voor een verzendlabel verzoeken wij u het apparaat per omgaande ons te verzenden. Na 7 dagen kunt u geen gebruik meer maken van het verzendlabel!
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right

Betaald onderzoek

Heeft u gekozen voor een “betaald onderzoek” dan krijgt uw toestel voorrang! Wij zetten gelijk een onderzoek in waarna wij vrijblijvende een prijsopgave zullen doen. Besluit u om een reparatie te laten uitvoeren, ook dan krijgt uw toestel voorrang. Wij zullen de reparatie na uw goedkeuring direct (indien mogelijk) uitvoeren. Mocht het gehele onderzoek en reparatietijd meer dan 4 werkdagen duren dan crediteren wij de onderzoekskosten van € 24,95. U kunt telefonisch, via e-mail of online uw reparatiestatus opvragen.

""
1
AANVRAAG BETAALD ONDERZOEK
*Indien u heeft gekozen voor een verzendlabel verzoeken wij u het apparaat per omgaande ons te verzenden. Na 7 dagen kunt u geen gebruik meer maken van het verzendlabel!
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right

Gratis onderzoek, indien er geen haast geboden is.

Met een gratis onderzoek is het mogelijk dat een onderzoeksperiode tussen de 4 en 10 werkdagen betreft. Na het onderzoek doen wij geheel vrijblijvend een prijsopgave. Na een akkoord zullen wij de reparatie gaan uitvoeren. Het is niet mogelijk om telefonisch een reparatiestatus op te vragen. Dit kan uitsluitend online via deze website “REP. STATUS”

""
1
AANVRAAG GRATIS ONDERZOEK
*Indien u heeft gekozen voor een verzendlabel verzoeken wij u het apparaat per omgaande ons te verzenden. Na 7 dagen kunt u geen gebruik meer maken van het verzendlabel!
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right

U heeft een offerte nodig?

Via de “offerte aanvraag” verzorgen wij GRATIS een offerte die u kunt gebruiken voor (bv) de verzekering of andere instantie. Geef duidelijk aan wat de storing of het defect is en vermeld het imei, serienummer en modelnummer zodat wij de offerte compleet kunnen maken. Zijn de gegevens niet compleet ingevuld dan kunnen wij ook geen offerte opmaken. Een offerte zal tijdens onze openingstijden aan u worden gezonden via het door u opgegeven E-mail adres. Let op! dit is een offerte zonder onderzoek en dus onder voorbehoud.

""
1
AANVRAAG OFFERTE
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right

“Wat u moet weten…”

Voordat u 1 van de formulieren gaat invullen verzoeken wij het onderstaande door te nemen.

*Gratis onderzoek:
Voorbeeld: een uitgebreid onderzoek is niet nodig omdat het alleen een defect scherm is volgens u.
Wij gaan alleen een onderzoek doen naar het door u opgegeven probleem en/of storing. Wij doen dan geheel vrijblijvend een prijsopgave. 

**Betaald onderzoek (€ 24,95):
Voorbeeld: U wenst een uitgebreid onderzoek en wil dat alles nagekeken wordt en er is haast geboden.
Wij gaan direct een onderzoek starten en zullen alle componenten en functies checken en een uitgebreide diagnose uitvoeren. Het onderzoek en/of reparatie zal 1 tot maximaal 2 werkdagen duren.

Aanvraag voor reparatie:
Voorbeeld: het scherm en/of glasplaat is defect, u weet de kosten en wil het gerepareerd hebben.
Ondanks dat u zelf heeft aangegeven wat er defect is checken wij toch even of het daadwerkelijk zo is. Wij zullen dan de reparatie gaan uitvoeren.

Aanvraag offerte:
Voorbeeld: u heeft een offerte en/of prijsopgave nodig voor de verzekering.
Repair Service NL is een erkend Repair Center en voldoet aan alle eisen voor elke verzekering en/of assurantie organisatie. U vult het formulier zo compleet mogelijk in incl. serienummer en/of imei nummer en wij verzorgen een offerte via e-mail. 

LET OP! indien een toestel opgestuurd gaat worden vergeet dan niet uw ontvangstbevestiging bij te sluiten.

Gratis versturen* en ontvangen!

Speciaal voor Laptop, PC, iMac, MacBook en DJI Drone bieden wij de mogelijkheid om het apparaat gratis naar ons op te sturen. Doet u een aanvraag voor onderzoek en/of reparatie geef dan aan of u een gratis verzendlabel van ons zou willen. *Alleen binnen NL

Hoe werkt het:
Voordat u een apparaat aanbiedt bij PostNL hebben wij enkele aandachtspunten. Zodra het formulier is ingevuld en uitgeprint verzoeken wij u het formulier toe te voegen bij de zending. Bent u vergeten het formulier op deze website uit te printen print dan de bevestiging op uw E-mail uit.

Wacht op een verzendlabel:
Zodra wij uw aanvraag hebben ontvangen zullen wij naar het door u opgegeven e-mailadres een verzendlabel toesturen. Plak deze verzendlabel op de doos en biedt het aan bij een PostNL service punt bij u in de buurt. *Alleen binnen NL

En dan?
Zodra wij het pakket hebben ontvangen ontvangt u van ons een “ontvangstbevestiging” en gaan wij het apparaat in behandeling nemen. Wij verzoeken u om het ontvangstbewijs goed door te nemen of alle gegevens juist zijn. Wij gaan dan snel aan de slag met het onderzoek en/of reparatie.




Bel nu!