Repair Service Helpdesk

Stel uw vraag via ons helpdesk ticketsysteem

Vooral in deze tijd is afstand houden van belang. Maar wat als u met een vraag zit?

“Mijn laptop is zo traag, wat kan ik zelf doen?”
“Mijn Smartphone scherm staat vast, wat kan ik zelf doen?”
“Mijn Drone connect niet met de controller, wat kan ik zelf doen?”
Enz….

U kunt uw vraag stellen doormiddel van het aanmaken van een helpdesk ticket. Wij zullen uw vraag dan spoedig beantwoorden waarvan u een antwoord krijgt in uw mailbox. Online kunt u de status volgen van uw helpdesk ticket(vraag).

Wat is een helpdesk TICKET?

Een ticket is GRATIS en is bedoeld om te communiceren met onze helpdesk medewerkers. Een ticket is een persoonlijk kaartje waarop uw vraag staat vermeld. Vervolgens sturen wij u een kaartje terug met daarin het antwoord.

Ticket aanmaken
Ticket toevoegen
Ticket indienen
Ticket toevoegen
mijn kaartje
Mijn tickets
Bekijk alle gemaakte tickets
Mijn tickets
Ticket status
Ticket status
uw ticketstatus
Ticket status
Supportscreen tag