Bekijk hier online uw reparatiestatus

Hoe werkt het…
Bij het afgifte van een toestel heeft u een ontvangstbewijs meegekregen met belangrijke informatie.
Op dit formulier is een “bonnummer” vermeld en een “relatienummer”. Deze 2 nummers heeft u nodig om hier een reparatiestatus op te kunnen vragen. Zijn uw gegevens niet juist? laat het ons weten via aanvraag@rsnld.nl

[wbcr_php_snippet id=”14326″] Reparatie status online volgens
Relatienummer [wbcr_php_snippet id=”14338″]
Naam [wbcr_php_snippet id=”14337″]
Adres [wbcr_php_snippet id=”14334″]
Postcode [wbcr_php_snippet id=”14332″]
Plaats [wbcr_php_snippet id=”14333″]
Telefoonnummer [wbcr_php_snippet id=”14336″]
E-mailadres [wbcr_php_snippet id=”14342″]
Apparaat ID [wbcr_php_snippet id=”14331″]
Soort apparaat [wbcr_php_snippet id=”14324″]
Merk [wbcr_php_snippet id=”14330″]
Model [wbcr_php_snippet id=”14329″]
Kleur [wbcr_php_snippet id=”14325″]
Imei/serie nr. [wbcr_php_snippet id=”14328″]
Opgegeven storing/defect [wbcr_php_snippet id=”14323″]
REPARATIESTATUS [wbcr_php_snippet id=”14327″]

A:aangevraagd B:in behandeling C:in onderzoek D:in reparatie E:in test F/G:wacht op onderdelen H:wacht op goedkeuring I:wacht op info J:in afhandeling K:klaar voor afhaal KV: klaar voor verzenden L:afgehandeld

Veel gestelde vragen

In aanvraag= Er is een reparatie gemeld maar het toestel is nog niet door ons ontvangen
In behandeling= Toestel is door ons in behandeling genomen en zal worden ingepland
In onderzoek= Toestel is in onderzoek door de reparateur
In reparatie= De reparateur is begonnen aan de reparatie
In test= Reparatie is uitgevoerd en het toestel wordt getest of het probleem is verholpen
Wacht op onderdelen (toestel in huis)= Toestel is bij ons en wacht op benodigde onderdelen**
Wacht op onderdelen (toestel niet huis)= Er is een onderdeel of onderdelen besteld. Toestel is niet in ons bezit***
Wacht op info van klant= Wij hebben info nodig om verder te kunnen met het onderzoek en of reparatie
Wacht op goedkeuring= Wij wachten of je akkoord gaat met de kosten voor je reparatie
Klaar voor afhandeling= Toestel is door de repair afdeling aangeboden aan de servicedesk medewerkster
Klaar voor afhaal= We hebben je gemeld dat je toestel opgehaald kan worden
Gereed voor verzending= Toestel is gereed voor verzending door Koerier of PostNL
Afgehandeld= Toestel is opgehaald en hiermee is de status afgehandeld
Indien u een apparaat wenst op te sturen verzoeken wij u om het formulier die u heeft ontvangen op de E-mail bij te voegen. Indien uw aanvraag is goedgekeurd ontvangt u een verzendlabel waarmee u het pakket gratis naar ons kunt opsturen. Mochten wij geen reparatie mogen of kunnen uitvoeren dan rekenen wij € 12,50 retourkosten.
In sommige gevallen moeten wij iets bestellen om te kijken of daarmee de storing is opgelost. Dit doen wij geheel op onze kosten waarna wij alsnog vrijblijvend een prijsopgave kunnen doen.