Koerier-service van Repair Service
laat uw (i)Mac - MacBook - PC of Laptop ophalen
Maak gebruik van onze koerier-service!
Zeker in deze tijd van Corona is het raadzaam om zoveel mogelijk thuis te blijven. Daarom bieden wij tijdelijk de mogelijkheid om gebruik te maken van onze koerier-service.
Deze dienst is uitsluitend voor grote apparaten zoals een (i)Mac, MacBook, PC of Laptop.
Onze koerier komt bij u langs op werkdagen tussen 19:00 – 20:00 uur of tussen 20:00 en 20:30 uur. U dient hiervoor altijd het onderstaande formulier in te vullen. De kosten bedragen € 10,= voor alleen ophalen en € 15,= voor ophalen en terugbrengen.
Hoe werkt het?
Na het invullen van het formulier krijgt u altijd een bevestiging via de mail. Zodra wij uw opdracht hebben verwerkt ontvangt u ter bevestiging een sms bericht (reageren via het sms bericht is niet mogelijk).
Zorg dat het apparaat klaar staat. Incl. (indien van toepassing) oplader en bijbehorende wachtwoord(en)! Onze koerier zal na het overhandigen van een afgiftebon uw toestel meenemen.
Het is niet toegestaan dat onze wij bij u binnen komen. Tevens is onze koerier voorzien van een mondkapje en handschoenen, Coronaproof dus.
Ieder zijn vak, vandaar dat onze koerier geen technische vragen kan beantwoorden. Heeft u vragen? mail ons op aanvraag@rsnld.nl of neem contact op via 0118 – 820 255

Let op! Koerier-service is niet bedoeld voor Smartphone, Tablets en DJI Drones
*Wij voeren een gratis onderzoek uit:
Een gratis onderzoek is bedoeld met de intentie om een reparatie te laten uitvoeren!
Ophalen:
Ophalen gebeurd door onze koerier en alleen op de afgesproken plaats en tijdstip.
Terugbrengen:
Terugbrengen gaat altijd in overleg met de opdrachtgever en uitsluitend in de avonduren.
Betaalde koerierskosten
Deze kosten kunnen niet worden gecrediteerd dan wel in mindering worden gebracht.
De koerierskosten staan geheel buiten het onderzoek en of reparatie.