fbpx

LET OP! Na het invullen van deze aanvraag dient men een mail bevestiging te ontvangen. Krijgt u geen bevestiging neem dan telefonisch contact met ons op via 0118-820255

This form does not exist

Wat u moet weten…”

Voordat u het formulier gaat invullen verzoeken wij het onderstaande door te nemen.

Het formulier:
Als u een apparaat wilt laten herstellen of u heeft een offerte nodig vul dan dit formulier in. Indien alles juist is ingevuld ontvangt u vervolgens een bevestigingsmail.
In sommige gevallen nemen wij (tijdens kantooruren) telefonisch contact met u op.

Informatie
Geef in het formulier duidelijk aan wat de storing is, wanneer het is opgetreden en hoe het eventueel is ontstaan. Hoe meer informatie u ons geeft des te beter kunnen wij een onderzoek uitvoeren.

De reparatie:
Zodra wij uw toestel hebben ontvangen gaan wij een onderzoek uitvoeren naar de door u aangegeven storing. Na dit onderzoek nemen wij (indien nodig) contact met u op en doen vrijblijvend een prijsopgave.
Mocht u alsnog jouw toestel niet laten repareren dan rekenen wij ook geen onderzoekskosten.

Hoe lang ben jij je toestel kwijt:
Elke storing en of reparatie is anders. In veel gevallen kunnen wij binnen 1 uur een reparatie uitvoeren. Wij hebben ruim 20.000 onderdelen op voorraad en toch is het mogelijk dat wij een onderdeel voor jouw toestel moeten bestellen.
Wij zijn er van bewust dat uw uw toestel snel gerepareerd terug zou willen hebben. Wij van RSN zullen alles in het werk stellen om dit te realiseren. Mocht het om welke reden dan ook iets langer duren dan vragen wij daarvoor uw begrip.

Wat je beslist moet weten:
Voordat u een apparaat aanbiedt is het verstandig om een back-up van uw gegevens te maken. In principe halen wij geen data van uw toestel af, echter zijn wij NIET VERANTWOORDELIJK voor eventueel verlies van de gegevens.

Het is altijd verstandig om een back-up te hebben van uw gegevens!

Opsturen?”

Hoe werkt het:
Voordat u een apparaat aanbiedt bij PostNL hebben wij enkele aandachtspunten. Zodra het formulier is ingevuld en uitgeprint verzoeken wij u het formulier toe te voegen bij de zending. Bent u vergeten het formulier op deze website uit te printen print dan de bevestiging op uw E-mail uit.

Wacht op een verzendlabel:
Zodra wij uw aanvraag hebben ontvangen zullen wij naar het door u opgegeven e-mailadres een verzendlabel toesturen. Plak deze verzendlabel op de doos en biedt het aan bij een PostNL service punt bij u in de buurt.

En dan?
Zodra wij het pakket hebben ontvangen ontvangt u van ons een “ontvangstbevestiging” en gaan wij het apparaat in behandeling nemen. Wij verzoeken u om het ontvangstbewijs goed door te nemen of alle gegevens juist zijn. Wij gaan dan snel aan de slag met het onderzoek en of reparatie.

Onderzoek afgerond en dan?
Zodra wij een onderzoek hebben afgerond en van u een goedkeuring hebben ontvangen gaan wij over tot een reparatie. Zodra de reparatie klaar is ontvangt u een factuur, zodra de betaling binnen is zenden wij dezelfde dag nog het pakket retour.

Onderzoek afgerond maar u wenst geen reparatie?
Indien u geen reparatie wenst sturen wij zonder kosten het apparaat weer retour. 

[/vc_column][/vc_row]

KvK nummer : 69077134 | BTW nummer : NL144115475B04 | Bank : ING NL28 INGB 0007 6800 73 | Repair Service NL
Algemene voorwaarden-Privacy Policy-Disclaimer - © 2016 Repair Service NL All rights reserved.
Bel nu!